Cause you’re the storm that I believe in.



Första dagen i skolan idag.
Ush, jag avskyr vårat hemska, slavdrivande, plågsamma
tidlapp med hur vårat lidande ska placeras ut, som även kallat schema.
Jag skulle vilja flytta till pluto bara för de, och pluto
är inte ens en planet! Sämst.
Det blev att tröst äta hamburgare a la mig, mangoglass och cola.
Men de var mest för att jag troligen lider av inflammation i revbensbrosket,
muskelsträckning i bukmuskulaturen på framsidan eller att andningsmusklerna
mellan revbenen kan ha skadas av slag eller svår hosta.
Det suger, i fall ni undrar.
Det känns som någon sticker in en kniv som man styckar
renar eller älgar med, rakt igenom vänstra sidan av bröstkorgen
och vrider om sju varv, varje gång jag andas normalt och inte ett litet
andetag som liknar ett spädbarns, som jag numera andas.
Ja, nu ska jag krypa ner i sängen i min förstora, men sjukt bekväma skjorta
och fotbollssockar och ringa honom. Jag saknar verkligen honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback