And I just can't take my eyes off you



Vaknade 06.20 imorse och trodde jag försovit mig.
Fick panik, drog täcket överhuvudet och viskade
snälla gode Gud bara skjut mig, rakt i huvudet, och gör de fort,
du får vad som helst, bara du skjuter mig.
Sedan insåg jag att jag hade sovmorgon, så jag somnade
om och vaknade när väckaren ringde 07.45.

Det blev en konstig dag, där jag grät till Taylor Swift - Love Story,
där, vid den finaste biten;
And I said; Romeo save me, I've been feeling so alone 
I keep waiting for you but you never come
Is this in my head? I don't know what to think
He knelt to the ground and pulled out a ring
And said; marry me, Juliet, you'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say yes

Jag hade en lektion, geografi och vi hade prov.
Efter de gick jag upp till sjukhuset och köpte busskort.
Väl där insåg jag att om jag skyndade, kunde jag hinna en tidigare buss
(slippa vänta i 1 timma och 45 minuter), så jag sprang.
Med Hinder - Bed Of Roses sprang jag hem som jag inte sprungit
sedan beeptestet i åttan, alltså för allt jag var värd och lite till.
Jag hann och Ilona blev kär i en kille som satt bredvid oss på bussen.
Nu är vi i North Sea och lever loppan.
Imorgon ska jag och storasyster hjälpa en tant och flytta
plus köpa julklappar. Jag är taggad, fina fina storasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback