tonight I'm weak, It's just another day without you




Nu är jag tillbaka i North Sea, i den röda villan på landet
och här planerar jag att stanna en tid framöver.
Idag var jag med Ilona till vetrinären, och de gick
jätte bra. Första lilla sprutan var inga problem, den större
(som kan liknas med ett sugrör) gick sämre. Hon skrek och
blev ynklig. Men hon var så duktig, och hatade varken
mig eller vetrinären efteråt.
Sen shoppade jag och mamma massor av presenter till Ilona,
bl.a. ett nytt halsband till numera stora damen.

Jag har inte datorn med mig hem, och livnär mig nu
på den sationära, som uppför sig som om den var bygg av
sten och pinnar under den tidiga stenåldern.
Msn vägrar funka också, suck.
På tal om msn, Carro: MOBILANÄTET DOG IDAG, SÅ JAG FICK ALDRIG
DITT SMS OM DU SVARADE, MEN SNÄLLA?! VA?!!! VAD SA NI OM MIG?!
JAG ÄR SÅ NYFIIIIIKEN ATT JAG DÖR TYP! sägsägsägsägsägsäg!!
Så, nu har jag fått utlopp för de också.

Imorgon ska jag och storasyster hjälpa att denne förut nämnda
bekanta, att flytta de sista.
Sen lutar de åt myskväll at my place.
Fina storasyster.

sa jag att jag har jullov? Inte? Okej.
JAG HAR JULLOV OCH DE KÄNNS SÅ RUSKIGT SKÖNT!
OCH NU TAGGAR VI NYÅR, thihihi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

;) THEY SAY IF YOU AINT GOT NO MONEY, TAKE YOUR BROKE ASS HOME, I SAY IF YOU GOT TWO DOLLARS THEN COME THROUGH MY PAAAAAAARTY



nä, men tell you lateeer (;



xox

2009-12-18 @ 21:20:48
Postat av: Anonym

Lite skämt som du kan läsa när du saknar mig :) ;



vad är det för skillnad mellan en överkörd hare och överkörd en jude? - Framför haren finns det bromsspår.



Vad är det för skillnad mellan en jultomte och en jude? - Tomten går ner i skorstenen medans juden åker upp



Vad är det för skillnad mellan en jude och en pizza? - Pizzan skriker inte när man stoppar in den i ugnen



Vad gör en Jude i en askkopp? - Släktforskar



Vad är det för likhet mellan Judar och bildäck? -Båda skriker när man gasar



Hur uppfanns koppartråden?

Två judar hittade en femöring och drog åt ett varsitt håll



Vad ska du göra om du sitter i en bil tillsammans med tre Judar?

-Ge full gas!



Vem är världens snabbaste?

En jude genom tyskland



Mijlontals judar kan inte ha fel.

DET ÄR ASKUL ATT ÅKA PÅ LÄGER!



Miss you girl! :* xoxo

2009-12-19 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback