you'll be a pop star, all you have to change is everything you are.




Nu kännas julen officiellt förbi.
När vi ätit julbordsrester och tårta,
för att min kusin fyller år idag.
Det var en lugn jul, och faktiskt väldigt lite bråk.
Fast mamma hatade julen precis lika mycket
och det inte blev varken pynt eller julgran.

Jag blev ett våffeljärn rikare, och nu blir de våfflor
för hela slanten! Även cd-spelaren jag önskat mig i
ett år, hörlurar, kokbok, skor, tröjor och lite saker till Ilona.

Har även en ny hår färg, som jag inte riktigt bestämt
om jag tycker om. Mahognybrun.
Har inte varit såhär rödhårig på typ åtta år.
Mina storasyster sa att den var "fräsig" och då kändes
det som vi var två tanter på 60+, och gjorde inte att
jag tyckte om min nya färg mer. Men ja, får väl raka av alltihop
om jag inser att de här inte vart någe bra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

MAHOGNYBRUN?!?!?!?!!!!!1111 LÄSTE JAG RÄTT? M-A-H-O-G-N-Y-B-R-U-N?!?!?!?!?! VAD HÄNDE MED DEEP RÖD?! D-E-E-P!!!! RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!



Nej. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.



MED INTE VÄNLIGA HÄLSNINGAR // lars-stefan.

2009-12-25 @ 23:27:18
Postat av: Anonym

Lars-Stefan says: Jag vill ha bild. Snarast möjligt. Den dagen du har smultit/smaltit/smalt/smältit/smällt att du har mesblaskorangerött, den dagen är det JAG som färgar håret RÖTT på DIG. Mm! (Nog för att du säkert ser döööläcker ut i den färg du har nu, men du vet, mitt hjärta slår lite extra hårt för rödhåriga tjejer!)

2009-12-26 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback