Jag bara ligger här.. blundar, andas och saknar dig.



Sovmorgon till 12.10, ja tack.
Speciellt om eftersom jag och S pratade
i telefon in på små timmarna.
Jag kom på mig själv med att bara lyssna på
hans andetag igenom brusandet i mobilen,
och jag saknar dem intill mig.

Gjorde matteprov idag, och KOMVUX HERE I COME!
Tur att de inte är så långt, ligger ju i samma
byggnade nu.

Och inte kunde EF va med mig som planerat,
och inte kunde NL laga min cykel och E är i fel
sida sverige. Kul att alla som brukar klaga på att
vi aldrig ses, dissar mig när jag faktiskt har tid.

Nu ska jag chilla innan de är dags att skriva
ihop något till fotoprojketet, äta kyckling och pommes
och strunta i att städa för att dricka kaffe på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback