I'm missing your love, love, love.



Det är sant, tjejer är mysko men killar kan verkligen
vara helt dumma i huvudet. Jag orkar helt enkelt inte,
jag fattar ingenting. Orka var sur, töntar.

Idag fick jag brev. Jag älskar att få brev.
Det är bland de bästa jag vet. Det var från min vän
i värmland. En flicka har krossat hans hjärta, hon har
krossat de värre än jag en gång gjorde. Han gråter ut
hos mig och tror att jag har alla svar.
Jag har inga svar på hjärtekross. Jag har varit igenom de där,
men jag vet inte om de finns någonting som hjälper.
Jag skulle vilja skicka över en kram, lite av mitt bästa te, världens
bästa skiva och en bit kladdkaka.
Men jag vet inte hur de skulle få plats i ett kuvert.

Nu borde jag sova, för längesedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback