, pulsen ökar i mig.




Vilken kass söndag.
Jag stressade till bussen, fick åka buss med läskiga
människor som ville bjuda på cheese balls, bodde
mitt i emot Max och luktade tåg, sen blev de att åka taxi
men en kille som faktiskt varit i North Sea och tyckte de
var kallaste hålan på denna sida sverige och han hade läskig dialekt,
sen blev de att springa till en pizzeri som precis stängde,
dra på ica köpa konstig snabbmat,
äta glass i regnet, laga mat, äta, frosseri på munkar och grädde.

Nu har jag skrvit skit analysen och är så trött
att jag går sönder.
Morgondagen kan gärna skit i att komma,
eller iaf vänta en timme extra eller så.

Jag vill bara somna tätt intill den där kalla ryggen
och vakna av att han håller om mig. Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback