the breath before the kiss,



Jag kom just hem från Media Markt med
fotopapper och skivor, (både tomma och fyllda med musik).
Jag är sanslöst trött och
har ramlat tillbaka i en Pink-preiod igen.
Jag spelar just nu albumet "Misunderstood" på högsta volym.
Åh, jag är verkligen kär i henne, de har jag varit sen jag hörde
henne första hennes röst rörde mina trumhinnor.
Åh, hon är så fin, Alecia Moore.

btw, så håller jag på att fixa massa ny musik från
okända småstads artister och om två veckor kommer han (IIIIIHIHIHI!!!!!).

Nu blir de att äta godis och annat gott, nomnom.
Sen skriva den där skitengelskasaken och troligen
däcka framför någon gamla film.
Jag har så otroligt intressant liv så jag vill bara kräkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback