You're my dayyy-dream .



Helgen blev fin, riktigt fin.
Lördag bestod av att fiska med storasyster och hennes syster
plus en gammal barndomsvän. Jag drog upp en liten öring som
kastades tillbaka. Vi grillade mackor i mackjärn och de regnade.
Sen blev de en sväng på kurs, och så tårta och beklaga sig om
livet hela natten för systers pappas sambo fyller år idag, grattis.

Idag vakande jag tidigt och satt och spelade dator hela morgonen
tills resten av den yrvakna familjen klivit upp.
Orden från igår natt låg kvar inom mig och pluserade.
Sen blev de att bränna skivor jag hittade under nattens rastlösthet
och laga byxor. Dom är faktiskt hela nu, sjuttioelva avbrutna nålar och
väldigt mycket raseri senare.

Nu äter jag kladdkaka med grädde och låter den kalla höstluften
smyg in genom balkondörren.
Jag väntar på att min kamera ska sluta bråka
så jag kan redigera lite bilder. Thihihihi.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vill ha sista slicken!

2009-09-16 @ 11:44:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback