There's no limits, we'll reach for the sky

På lördagkväll äter vi tacos, spelar rockband, sjunger högt,
skrattar mycket, dansar på tomma dansgolv, snurrar runt,
trängts och dissat grabbar som inte vet vad som är tak och golv.

På söndag håller jag kollektal och kramas barn jag sällan ser längre.
Sedan pratar jag framtiden i timmar och slänger i mig en portion spagetti
och köttfärssås i farten. Sedan åker jag bil väldigt fort och blir bjuden på en
räckmacka och en Dr.Pepper innan jag försvinner med bussen.
När jag landar i The Big City har jag lämnat Ilona i North Sea med tanke på min
resa till I Huvudet På Karoline's stad. Jag saknar och känner mig
lite halv utan henne så jag struntar i att diska och läggger mig tidigt.

Idag är det måndag. Jag är fortfarande lite hög på livet.
Ikväll ska jag diska, försöka få lite skolarbete gjort, äta gott
och spela hög musik. Det är vår, det springer i benen, skrattat
gömmer sig bakom ögonen och den stressigaste månaden någonsin
är på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback