I miss those blue eyes, how you kiss me at night

Idag;









Idag har mamma målat om övre delen av huset, garget/ladugården
plus bagarstugan med skyliften hon lånat från jobbet. Hon ha varit
så sjukt duktig. Jag kanske kommer få fönstret lagat till och med.
Jag, Cilla och Amanda plus valpen Mulle, har varit och badat i Gissträsk
och fikat. Dock blev vi inte där så länge, för det var kallt och massa myror.
Så vi käkade glass på Norsjövallen och åkte hem till Cilla och solade i ställe,
eftersom det fanns betydligt färre myror där.
(Armbandet är det jag fick av Cilla när jag komme hem, så snyggt!
Flickan är tydligen jag, fats med hår, typ.)


Nu har jag bara ätit Dragster och lyckats radera typ hälften av alla bilder på
bloggen när jag försökte vara smart. Jag har halvhjärtat försökt återställa det,
men det saknas fortfarande massor. Jag orkar helt enkelt inte.
Känns som ni sett det mesta redan och annars får ni väl hojta.

Nu ska jag gå ut med Ilona på en kvällspromenad i mörkret och kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback