Once you party with us, you fall in love

Idag har jag och storasyster varit till varuhuset och
köpt skärp och sen bränt en ny bilskiva. Efter det dunkade
vi den i bilen hela vägen till Madde, Erik och Per. Vi stannade
för en glass också. Hur glider man runt i stekarväder som en
riktig glassare utan glass liksom. Sen kom vi dit och vände igen
typ. Hämtade badkläder, fiskekläder och köpte chips, dipp och glass.

Sen förlöpte dagen med att spela kort, bada, äta middag, spela mer
kort, äta blåbärspaj med smält glass, spela brainstorm och vänta på
Lina, fara ut och fiska, dra upp massa aborrar, se Madde bli skrämd av
en gädda, åka hem för de blev sent och kallt och avsluta med att grilla
korv i natten. Sen åkte jag och Cilla hennes mormors bil hem. Det var
en färd att minnas och verkligen nått alldeles extra. En egen historia.
En asbra dag, mina vänner.

Nu vet jag inte riktigt varför jag är vaken fortfarande. Jag försökte fösa in
katterna, som en hönsmamma med sina kycklingar.
Dags att sova nu, tror jag. Woulli boulli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback