Wishing you'd come sweeping in

Klockan några minuter över tolv rev mamma upp mig ur sängen.
Kroppen är trött och huvudet värker.
Jag tror vi är som zombies allihop, mer eller mindre.
Jag har fortfarande inte kommit ur pyjamasen.
Har inte gjort någonting annat än att redigera bilder och
hänga på tradera.

Jag borde dock ta mig i kragen snart, för ikväll ska mamma
ha middagsbjudning. Kycklingwok och pitabröd, blir det.
Mamma har även bestämt att vi ska göra en super efterrätt bara
för min skull; mangocheesecake. (Eftersom mango och cheesecake
är mina två av mina favoritsaker här i världen)

Nu kör mamma över mig med dammsugaren.
Time to go. Woulli boulli!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Glömde säga det förut, Välkommen hem ! Du har varit saknad. <3

2010-08-01 @ 20:29:51
URL: http://cilluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback