Don't leave my hyper heart alone

Hej livet. Idag kom jag hem någongång efter åtta
och åt middag typ nio. Snart ska jag sova också.
Jag har förlorat allt som heter "socialt".  Och det suger.

Någonstans innan middag, försökte pappa lära mig lite
musikhistoria och sa typ "den här mååååste du hört!" om
varje låt. Jag hade aldrig hört någon. Utom AC/DC - TNT.
Sen spelade han Black Eyed Peas - I Gotta Feeling, och jag,
han och lillebror dansade. Ett av pappas favoritband för övrigt.
När pappa och jag skrek/sjöng till Ingenting - Punkdrömmar,
(pappas ringsignal) himlade mamma med ögonen.

I helgen ska jag i alla fall bli traderasäljare i traderas säljyra!
Love it.

Nu; Duscha. Hänga tvätt. Sova.
Min kropp jublar över helg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback