these magnet hearts, they can't be kept apart



Jag har just landat efter att ha varit på grillning i Kvarnis.
Dock regnadet det, så min kamera fick stanna i väskan mest.
Men vi hade trevligt i alla fall. Dock flyttades festen in, lagom till
efterrätten och kaffet. Vädret går sällan att förhandla med.
Annars har jag varit med storasyster idag och Ullis. Dom gjorde
makrame armband och jag satt mest och ritade.

I övrigt har jag bestämt mig för att bojkotta min mobil när den
än en gång bestämt sig för att vägra skicka sms.
Det blir mycket för mycket med tanke på att skärmen dör med
jämna mellanrum, trasiga knappar och att utaget glappar.
Ska ta min gamla Samsung SGH-E340E (som lillebror haft och satt tiger klister
märken på, riktigt fräsigt) tills vidare.

Det trista är bara att då har jag ingen mp3 alls. Jag vill att en ipod
ska ramla ner från himlen. Eller att jag får gränslöst mycket pengar,
båda alternativen funkar faktiskt.

Nu ska jag dock mata hundarna och sen gå ut med Ilona.
Funderar på att vi ska ut och cykla, men vi får se vad de blir.
Woulli boulli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback