the night that's all around us

Såhär ser min soffa ut numera;



Det ligger mycket blod, svett och tårar bakom den där vackra klädseln.
Och en hel del svordomar, tålamod och "Ina, jag hoppas du älskar mig för de här"
Jag vet att jag förut sagt att jag tyckt att min soffa var obekväm och
ruskigt ful. Men nu är den vackraste soffa jag vet. (Turkos, ofc)
Om man inte tycker om sin soffa, kan man testa att klä om den, handsy
kuddarna, så kommer man direkt älska den för all framtid. Like I do now.

(Btw, så var mina "och annat folk" typ 70 personer! sjukt.
Sen tyckte storasyster jag luktade äckligt när vi chillade
at her place, men det fick det väl vara värt!)

Nu ska jag krypa isäng, för imorgon är sista dagen på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback