take me out tonight, where there's music

Idag har jag och storasyster varit på hennes
synundersökning, det gick asbra.
Sen shoppa vi loss i rasande fart och åkte förbi
korvgubbens drive trough och åt stripsmeny
påvägen hem. Väl hemma blev det att ordna en
överraskning till Erika och hennes familj som kommer hem
imorgon från utlandet. Sen åkte jag hem och gjorde pizza
som vi åt till middag.

Nyss har jag och Ilona varit ute och cyklat en stund.
Det duggade och mörkret föll bakom oss.
Nu är jag rastlös, lite trött och funderar på att koka en
kopp te, för att knappa lite på skrivmarskinen igen
samtidigt som jag drömmer om att åka på road trip,
dansa hela natten och att sommarlovet aldrig ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback