You're just as sane as I am.

Igår åkte jag till storasyster och sov där.
Vi gjorde inte speciellt mycket alls, bara hade en
chilldag. Matilda ramlade in med sin nya laptop.
Käkade middag med henne plus familj Hjelte.

Idag hämtade vi först Matilda hos henne, sen Nadja
på dagis och åkte till storasysters mormor.
Där åt vi lunch, Nadja sov en skvätt, sen fikade vi,
tittade på kossorna, åt smultron, blåste såpbubblor,
åt jordgubbar, planterade ett träd och en buske, åt
hallon. Sen åkte vi till Uffes och käkade glass, innan vi
åkte och lämnade av Nadja.
Sen blev det grillparty/Matildas-go-away-party i blå huset.

Nu lyssnar jag på Colbie Caillat - I Never Told You, letar efter en
spidermantröja och funderar på att gå i säng.
Jag ska bara sluta samla på bilder på weheartit.com.
Jag tror det ska bli ett kollage, om jag någonsin kan sluta och nöja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback