Att du och jag, har samma himmel som tak

Jag försov mig imorse. Eller ja, jag somnade när jag
kom hem efter att ha varit ute med Ilona, så när C
ringde för att kolla om jag var påväg till skolan, så
vaknade jag. Det var spännande. Fast mest stressigt
och jag fick världens snyggaste nyvakna frisyr.

Efter skolan, köpte jag kakor och sprang hela vägen hem
samtidigt som jag åt dom.
Sedan stressade jag mig ut med Ilona och gick en sväng.

Efter de plockade en bekant upp mig. Hon bryter på amrikanska
och kallar mig för daaaaaaaarling. Hon är ungefär 40 år och har
några av de sötaste barnen. Hon bjöd mig på pizza från sin favorit
pizzeria och vi pratade om livet. Om vad vi gjort sedan vi sist hörde
av varandra, och vad som händer i våra liv. Sedan åkte vi på
styrelsemöte. Det var också fint, och lockade till mycket skratt.
Efter tre timmar var vi klar och diskuterade tatueringar.
Sedan klev jag och min amrikanska vän i bilen och när vi börjar
göra och hon plötsligt skriker "GO TO DO A DONUT" och vi sladar
varv efter varv på parkeringen, kan jag inte låta bli att känna att de
bubblar i mig. Resten av vägen hem blir lugn och jag halvsover.
Hon lägger handen på min axel och säger "Hang in there" innan jag får
en kram och kliver ur bilen.

Nu går ögonen i kors och jag har gjort engelskan klar.
Jag är nöjd. Imorgon är de torsdag. Hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback