Swimming in a deep sea of blankets

Saker jag gör när ingen ser på:

- Jag trampar omkring i min lägenhet iförd favoritoutfiten bestående av
mammas gamla skjorta, långkalsonger och tjocksockar.

- Äter all mat ur djuptallrikar, i sängen.

- Ligger ner bäddad under dubbla täcken, iförd mjukisbyxor som är
som shorts och en stor t-shirt och ser på tv.

- Ligger i min soffa och spelar gamla skivor på stereon
tills ögonlocken slår igen

- Dricker mänger av koppar med kaffe

- Pratar med mig själv. För många långa monologer.

- Dansar för mig själv. Även ett fenomen som uppstår när jag
är ute och går själv. Har gett mig intressanta blickar ibland.

- Skriver långa brev som jag aldrig skickar

- Äter glass tills jag får ont i magen

- Ligger i badkaret och spelar musik från mobilen.
Ligger där tills jag tröttnar eller tills tankarna spårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback