boy, your kiss that's all i need

Klockan 05.20; vaknar. Klarvaken och taggad.
Skulle helst bara vilja kasta sig ur sängen och
rakt in i dagen. Är typ glad. Det spritter i benen.

Klockan 05:22; Bestämer mig för att de är kallt utanför
täcket och bästa att ligga kvar tills väckaren ringer.
Bara mysa en stund.

Klockan 05:30; Åh. Mysigt. Somnar en liten stund,
bara en liten, liten, liten, liten, liten, liten, liten.

Klockan 05:40; Väckaren ringer. Drar täcket över huvudet
"Skit liv. Jag orkar inte" Stänger av väckaren. Suckar.

Klockan 05:45; Måste allvarligt kliva upp nu.
Men bara en liten stund till.

Klockan 05:47; Okej. Nu kör vi. Men bara en liten stund till.

Klockan 05:50; Åh, de är så varmt och skönt. Måste.
Men vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte.

Klockan 05:56; Suckar ljudligt, kryper ur sängen. Gnäller
tyst och drar på kläderna. Drar fötterna sakta mot dörren,
för att ta på sig ytterkläderna och gå ut med hunden.


Klockan 09:31; faila på franska när jag försökte låta smart, lyckat.
Är hungrig, eftersom jag inte ätit frukost.
Lunchen består av tacobiff, pasta och salsa. Låter.. intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback