always waiting around for you

Jag hann med en tidigare buss hem, och har spenderat
den första tiden med att bara krama och pussa på Ilona.
Nu ligger jag bara i soffan med min laptop, som alla andra i de
här huset som inte har fyra ben. Vi lyssnar på VH1 som har
sin popkväll och spelar intressant musik.

Jag är inte taggad på den här helgen.
Jag ska spendera den med åka till och från vännäs, om
och om igen. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Jag vill inte. Jag är less. Det känns så meningslöst.

Helldre vill jag åka över till storasyster med sourcream
onion less fat chips och smultronmattor, och säcka ihop
i henne soffa och se Den Oändliga Historien eller någon annan
fin film, och somna där.
Åh, vill, vill, vill.

Senaste favorit låten är: Talbi Kweli - Get By

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Åh, men snart, snart kommer du och ska umgås med mig <3

2010-01-15 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback