I search for some beautiful place to get lost

Just kommit efter att ha kört skoter med föräldrarna.
Lillebror är frånvarande, för han är hos sin vapendragare.
Hundarna var med och sprang i skogen.
Ilona fattade dock inte så mycket av vad hon förväntades
göra, utan sprang hur som helst och stannade lite var hon ville.

Väl inne har jag lyckats installer msn och adblocks, yeye!
Känner mig som en ny människa.
Men jag saknar verkligen att ha en dator där allt redan
är installerat och anpassat.


Btw, överväger jag att börja med dagens outfit!
Skulle inte de vara roligt? Här har ni ett exempel
från idag, tyvärr ser ni mina ben dåligt!;




Tröja: Från Cubus, fläckad med blå vattenfats färg,
från i somras när jag målade borrmarskiner
Linne: Gina tricos standard
Byxor: Mjukisbyxor som jag snott av min lillebror!
Sockar: tjocksockar med isbjörna på som jag
fått av mamma i julklapp!
Håret är morgonruffs, en favorit.

Och en till sak: JAG SAKNAR LIGHTROOM, vill kunna redigera bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback