ever since we met, you've had a hold on me

Vännäs idag. Planerat två lägret.
Riktigt trevligt, jag är taggad.

Egentligen borde jag gå och lägga mig,
för det bär av tillbaka till Vännäs tidigt imorgon.
Där ska jag dansa på gudtjänsten.
Efter det bär de av tillbaka till The Big City.
Nytt bajschema plus att jag har kamratstödjarmöte in i
evigheten. Jag är så less redan.
Bara åtta veckor till sportlov. Bättre än ingenting.

För övrigt sjukt sugen på att rensa ur min garderob.

Min dator är ledsen. Stänger ner msn hur som helst,
vägrar starta upp de, error-ruta ploppar upp,
skärmen blir blå med texten "ERROR" och så startar den om.
Känns väldigt spännande. Blir teknikerna på måndag.

Nu ska jag dricka ett glass trocadero och försöka få iväg
ett mail, om min dator kan tänka sig de.
Bjuder på en bild på världens finaste bebis;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback