In the air I flew, through the clouds I've fell

Vinden sliter i håret och örfilar kinden.
Snön blåser i tromber runt oss.
Påväg hem går fyra grabbar och snackar
om sena mornar, whisky, stress, smutsiga underkläder och
skolkande från föreläsningar.
Jag är långt härifrån, och hjärtat bultar.

Jag blev less och ringde NL.
Så, nu har han lagat mitt internet, äntligen.
Lite ger mig krupp, som saker som finns där,
men bara inte fungerar, helt utan andledning.
Han lämnade efter sig en påse med vinäger chips,
som verkligen inte är en höjdare.

Jag är inte taggad på skridskor imorgon, uh..
Dock har jag snart fått ner The Album Leaf skiva "In a safe place",
och då ska den få gå i högtalarna hela natten.
"Thule" är finaste låten på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback