Smiling, spinning round and round

Jag hade lite tråkigt på samhällskunskapen, och
hittade en lista att roa mig med!

jag är beroende av
visa människor, Ilona och läsk.
jag gillar människor som är speciella, att dansa, att måla, fota,
att skriva och att stanna uppe länge.
jag äter mycket och fort. Helst så mycket att jag blir så mätt
att jag inte kan andas efteråt.
jag säger ja till oftast mer än jag har tid med och alltid att fika!
jag ger mig sällan in i saker jag inte kan, eller behäskar. Avskyr det, att
inte kunna och att någon ska lära mig.
jag duktig på att göra saker i sista stunden, ha åsikter om allting,
bli väldigt engagerad i allting jag tar för mig, även små saker som
dokusåpor och debatter på tv. Vara i min egen fantasi, upprepa mig
och att prioriera de jag vill/vill ha och inte de jag behöver.
jag stör mig på människor som inte har sin hund i koppel inne i stan, människor
som inte har åsikter, eller kan tänka sig i andras situationer.
jag läser när jag har tid och då i ofantliga mängder.
jag är vackrast när jag är glad. När jag ler.
jag skrattar ofta och till konstiga saker. Gärna interna, så bara jag och en vis
person förstår, och alla andra tittar konstigt.
jag är en typisk vädur, allting man läsa om det stjärntecket, om hur dom är,
passar alltid in på mig.  
jag har aldrig varit på cirkus, ätit sushi, druckit alkohol, kört bil, sett Matrix,
eller haft det jag och S har.
jag är lycklig när jag är med människor som jag har nära hjärtat.
jag trivs inte med rutiner, när jag måste sitta still, när de finns fasta
rammar, eller när jag inte får vara ledaren i gruppen.
jag är dålig på att komma i tid, ha framförhållning, hålla löften till mig själv,
diska och städa när jag borde, laga mat och ha vara ens lite organiserad.  
jag är rädd för fåglar, mörker och att förlora människor.
jag älskar att vara impulsiv, skriva brev, köpa té eller porslin
i alla olika formeroch färger, promenadera mitt i natten och dansa som
ingen ser, i lyckorus.
jag uppskattar när folk hör av sig bara för att säga hej, när någon verkligen vill
bjuda på något och när någon kommer ihåg vad jag tycker om.
jag tror på en Gud som är helig och varm

Btw, tanten i butiker bjöd mig på 50 öre till kakor för det var fisk till lunch
och mina vänner såg ut att behöva kakor.
Plus att rektorn kallade mig och C för sina juveler!
Snacka om att vi har flyt!

Kommentarer
Postat av: Carro, rektorns juvel ;) haha

jag har aldrig varit på cirkus, ätit sushi, druckit alkohol, kört bil, sett Matrix,

eller haft det jag och S har.



lugn du. efter några år med mig har du gjort ALLT. ALLT. utom det sista. men annars; ALLT. eller nja, inte cirkusen. för då får jag väl hjärtattack med tanke på dessa förbannade CLOWNER. huvva.

2010-01-20 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback