there is a go that turns into a stay, you give me that

Jag vaknar 07.06 och inser att jag stängt av alarmet i sömnen.
Tänker "Nej, nej, nej, nej, nej, bara låt mig sova, bara lite".
Går till skolan där jag och C är ungefär lika trötta.
Vi halvsover bredvid varandra igenom hela dagen och spenderar
våran tretimmarslunch med att gå 786 varv runt skolan.

Efter skolan impuls åker jag ner till stan.
Drar fötterna och kollar i djuraffärer.
Jag kan gå där i timmar och bara titta, drömma och
fylla på önskelistan i oändlighet.
Jag tumlar vidare tillslut ändå, ser att någon taggat "CRY" på en busskur,
jag ler och tänker att visa människor aldrig förändras.
Köper en tröja och en dyr middag, och intalar mig själv att de
är okej fast jag inte har råd.

Nu har jag gett upp min analys på svenskagrejjen och sitter
och skrattar för de ser roligt ut när man skriver "ppm". (AHAHAHAHA!)
Jag borde sova nu. Ska fira min sovmorgon till 12.50 med att kliva
upp klockan 06.45 och tvätta.
Ska dock även passa på att ta en fotorunda och skriva klart analysen.

Nej, nu måste jag gå innan jag skriver något som blir pinsamt
att inse att halva världen och min bekantskapskrets har läst imorgon.
Dock kanske de skulle ge 17 kommentrar och vems hjärta smälter inte för de?
Förresten, jag strejkar att jag fejkar när jag försöker mejka!
HAHAHAHAHAHAHA, nobellpriset, HERE I COME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback