Gjer at hjartet ikkje føles så tomt.

Storasyster och jag har en chillardag.

Först ser vi bara tv, för att sedan fika
med mamman i huset. Skärtorsdagskaka
och kaffe. Pappa ramlar in till kaffet också.
Vi pratar vitt och brett om ingenting.
Sedan bär det av för att hämta och lyfta möbler.
Väl hemma trillar jag ihop i en hög på kökssoffan tills
storasyster springer förbi och skriker "DET ÄR JU ONE
THREE HILL! NU, PREEEECIS, NU!!" Jag ler, och följer sedan
efter henne. Vi äter middag framför tv och sover lite.

Kvällen spenderas med att se "Systar i jeans", äta chips
och dipp, och gråta en skvätt. Den är så fin. Böckerna är bättre.

Började klia i fingrarna för att skriva brev också.
Tror de blir det imorgon.

Nu ska jag svälja lite halstabletter innan Ilona och
jag ska gå en promenad. Tror både hon och jag behöver de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback