If I could be your superman, I’d fly you to the stars

Igår planerade jag och E framtiden, och
jag längtar. 25 dagar kvar innan den är vår.
Sedan äter vi trerätters middag hos kusinerna och
pratar strunt in på småtimmarna.

Jag somnar på soffan till världens roligaste Gabriel Iglesias.
Vaknar av att storasyster ringer och jag får höra 35 sekunder
av en Green Day konsert, och det är fint på nått vis.

Just samlar jag på min ny musik och hänger på tradera.
Jag vill byta ut min garderob.

Ska hjälpa mamma att städa, för snart
bär det av tillbaka till Big City och hämta katten.
(Som ännu saknar namn, vi har inte kommit överens)



Kommentarer
Postat av: S

FINGAL! :(

2010-06-08 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback