jag blir aldrig samma, från och med du

Jag har Oskar Linnros repektive Robyn's senaste
i hörlurarna. Ilona har somnat här intill.
Alla sover utom lillebror som ser South Park och
spelar dator samtidigt som han dricker cola.
Han gick och blev tonåring någonstans som jag förträngde.

Jag hängder på tradera och drömmer om en jordglob som lyser.
Jag drömmer om att vi ska sluta balansera på en wire, sluta
grubbla, vara oroliga, fundera och framtidslösa saker som inte hänt.
Jag önskar att få falla. Få tro att vi kan gå igenom elden,
om så bara för inatt.



(Vi enades om Kenny. Efter Kenny Starfighter. Våran allas favorit galax
superhjälte. Om ni träffade honom skulle ni se att namnet passar perfekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback