What if you could wish me away

Mamma somnade ifrån mig på soffan igår,
så jag och pappa såg Simpsons filmen i stället.
Jag älskar den. Lika bra varje gång.

Ilona väckte mig imorse i takt med att väckarklockan ringde.
Blir smörgårdstårta till frukost och vi blir lite sen.
Tandläkaren plågade mig bara lite och hon taggar tandförsäkring.
Jag kände min inte lika impad, men de kanske går över.

Resten av dagen spenderar jag med att äta cantuccini,
(min nya favorit förövrigt, så sjukt gott!) blåbärsflarn
och spela Sims 2.
Jag somnar någonstans på eftermiddagen med
en katt intill bröstkorgen.
Jag vaknar när familjen kommer hem och lagar mat.

Nu har jag precis kommit hem efter en skogpromenad
med Ilona. (Mina franskalärare sa att det är en bra medicin,
att gå ut i skogen, och jag tror han har sant.)

Hemma är det BoogieNight på VHR, så hos oss är det party.
Just nu sitter mamma och försöker övertala pappa att gå
Nasaklivet med henne, efter att ha hört om de på Facebook.
Det går lite sådär, skulle man kunna säga, haha.

Jag skjuter upp en restuppgift jag borde göra.
Hör av storasyster, så nu känns de bättre.
Det känns bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback