Please Mona Lisa, baby, hit me one more time

Inatt drömde jag att jag också var i Thailand med Foki.
Det var läskigt, jag gick vilse och vi åkte en vattenrutschbana,
jag for med huvudet först. Sen skulle vi ut och äta, och jag hade
inte råd att äta på de ställerna som Foki och Ricky ville äta på.
Men ja, Foki var trevlig i alla fall och jag hade råd att shoppa lite iaf.

Morgonen har jag spenderat med att dricka te och äter hårdbrödmackor
med philadelphia i sängen, samtidigt som jag pumpat telefonen full med
ny musik. Robyn, Daniel Adams-ray och Niccokick. En helt okej morgon.
Nu ska jag hoppa vidare och göra mig klar för att skynda till bussen.
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback