Saker som stör mig, right now:

Ibland är jag glad att ni inte är drygt 30 000 st
som läser här och att jag inte får drygt 100 kommentarer.
Liksom Foki skriver ett inlägg om Avatar och att hon
längtar tills andra och tredje filmen kommer, då har
97% komenterat "VA?! Kommer de fler filmer?!".
Okej att två, tre stycken säger de. Men måste den
alla som läser också skriva de?
Jag bara undrar. Jag själv skulle uppleva mig själv som
lite tjatig. Och ja, om hon säger att de kommer fler filmer
då gör det nog det, pucko. Fatta vilken skit hon skulle få
om hon ljög 30 000 personer rakt upp i ansiktet.
Det resterande personerna som kommenterat är frågor som
när flyttar du till Thailand (I början på Januari, hon har sagt det
8977565 gånger, snälla) och typ "Hur lång är du? :)))"

Och ja, jag avskyr folk som spottar tuggumi/loskar på golvet
i skolan också. VI ÄR INTE I UTE, IDIOT! Man kan fråga om
man är osäker. Folk kliver i det där, för folkvett säger att
man spottar inte inomhus. Snälla väx upp.

Men det kanske är bara jag, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback