Kära Jultomten...

Hej, det har kommit en del frågor om vad jag önskar
mig i julklapp, så jag tänkte slänga upp en inlägg om det.
Det är ju ändå november och allt nu.
Jag vet att inte ens hälften av er kommer byta julklappar
med mig (Ja, ni är så många som läser, visst är det knasigt
med tanke på att kommentarerna är lika med noll?)
men jag
tänkter att ni kan ju bara hoppa över att läsa det här.

Anyhow, för er som är kvar (utan inbördes ordning);



(Bilderna går att klicka på för att de ska bli större)

"Mössan" finner ni här
Spindelman t-shirten här (finns även en i svart som är snygg!)
Klockan finns här
Tröjan här och halsbanden här och här.

Sedan finns de såklart andra saker. Som ett svart linne från Gina Trico,
den här t-shirten, skotork, pengar (oändligt med pengar), presentkort,
CD skivor (finns separat lista), hundsäng till Ilona, presentkort (ja, igen),
en fin halsduk som kan beställas här hos en av mina favvobloggar,
det skivor som jag saknar till the sims 2, massor av te, massor av burkar,
vantar, tjocksockar, nya gympaskor, busskort, en ny mp3 (eller pengar till en)
eller varför inte hårförlängning? Ja, ni fattar, listan kan göras oändlig.
Ni kan nog spara den här listan tills jag fyller år even.
Aja, hoppas ni fick lite förslag iaf!



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hur ska jag kunna fixa något av allt detta, jag vet ju inte vad han där i söder fixar.. Dina päron kan jag ju prata med men han ? Hur får jag veta vad han har tänkt ? :O

2010-11-08 @ 09:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback