A hero of war, that's what I'll be

Idag blir ingenting rätt.
Mina skor är ännu dygnsura sedan gårdagens
monsunregn/snö/hagelstorm. Det sög. Fiffi var arg.
Skolmaten är äcklig. Proven gick skit, minst sagt.
Fjärrkontrollen till tvn är upptuggad.
Lyssnar på Rise Against - Hero Of War, om och om igen.
Äter japansk middag. (Spännande och gott)
Gråter ut hos S. Gråter ut hos mamma.
Jagar en man på rullskidor.
Hinner inte tänka, hinner ingenting.
Pluggar matte med en hjärna som har samma substans som gröt.
Har en artikel, ett historiearbete, en karaktärsberskrivning
och massa fix till barnen, som ska vara klart imorgon.
S skriver poesi samtidigt som han yrar. Ilona tuggar på en krokodil.
Jag försöker lära mig fransk brytning men de blir skånska.
Drar mig från att gå ut i mörkret och kylan. Mitt headset är trasigt.
Jag lever inte vinnerlivet.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag visste jag skulle ha ringt en dag tidigare än vad jag hade tänkt. Lilla hjärtat, det ordnar sig <3

2010-10-13 @ 22:38:51
URL: http://cilluss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback