We crawl on our knees under a sky no longer blue

Jag sover med två hundar i min säng.
Vaknar upp till allting jag skjutit upp, till allting
jag borde gjort med struntat i för jag behövde andas,
gråta, skratta, skrika och slå vildt omkring mig och
bara få vara. Jag behövde få känna att jag lever.
Katterna och jag delar en burk tonfisk och en två nävar
dyr pasta till frukost.

Igår såg jag One tree hill säsong 6 hela dagen med
världens bästa storasyster och även en god vän till henne.
Idag går jag runt i en gulful t-shirt och långkalsonger.
Jag är trött och är inte alls peppad på att åka tillbaka skolan.
Det ända bra är att jag fixat Rise Against senaste som
jag kan lyssna på de evighets långa bussresan.
Nu lyssnar på spellistan som bär hans namn, med några av låtar som
påminner mig om honom. Det är vad jag behöver en dag som den
här när han sitter i möte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback