I mean that, I will no longer let you control me

Ibland önskar jag att någon skulle höra vad jag tänker
så dom kunde säga att "du är ju knäpp, sluta tänk sådär,
det leder ju ingen vart, eller hur?"

Jag läser saker jag borde strunta i.
Rotar i saker som spelar ingen roll längre.

Mina hörlurar är trasiga. Maxar ljudet på telefonen
men de hörs ändå knappt ingenting. Suck.
Inser inte hur jag ska överleva bussresan hem. Standaren
är alltid hörlurarna i öronen, halvslurma med Ilonas huvud
i knäet. Men inte idag. 2 timmar av skrik och mobilprat. Kung.

Om igår var en bra dag, så är idag dagen som kommer efter.

Btw, vem är så här ambitiös egentligen?
Hur har folk tid, fantasi eller för den delen ork?
Tja, själv tog jag ett glas c-vitamin, ett glas cola och
köpte en macka i cafeterian på skolan för dyra pengen.
För jag hann inter mer, pallade inte mer liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback