I run away, this time without you

Lördag förmiddag slöade jag bort.
Satt i pyjamas och spelade The Sims.
Lillebror och mamma var och köpte en ny
telefon till honom, som han är asnöjd med.
Den var väldigt fin faktiskt.

På kvällen tog jag på mig riktiga kläder och begav
mig till blåhuset. Där hade storasyster, E och NL
arrangerat fin middag. Grillat med potatisgratäng inklusive sallad.
Levande ljus och allt. Sedan åt vi efterrätt, glass med varma hallon
och spelade alphapet. Skrattade åt ord som blir lustiga när man är trött
som "laxmås", "oacne" och "quake".
Sen avslutade vi med kampen mellan kvinna och man. Sjutk bra kväll.

Igår pysslade jag och alla jag känner typ med barnens kyrksöndag.
Efter det slängde jag i mig middag och begav mig till The Big City.
Jag agerade flygande reporter under dagen och när jag landade i vårt
hus, låste jag in mig med cola, daim och dragster, sedan skrev inatt ihop
en artikel som jag hoppas att ni ska få se inom snar framtid.

Ikväll ska jag baka pizza till middag. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback