Kom hem, de regnar in.

Idag var det alltså skolvalet.
Väldigt intressant och en bra debatt även
om det blev lite väl få frågor som togs upp.
Men jag är nöjd. Vill ni läsa mer finns de bland annat här.

Busschaffören körde fel när vi skulle hem.
När jag kom hem slängde jag mig i sängen
och lyssnade på Sophie Zelmani.
Det är den ända musik jag orkar lyssna på för tillfället.
Vet inte riktigt varför. Sedan somnade jag och vaknade
av att E tyckte att vi skulle äta middag.
Pasta carbonara som hon gjort. Sjukt gott.

Nu väntar jag, E och NL på idol.
Vi ska se de och käka upp chipsen och dippen från i helgen.
Vi har så sjukt mycket rester från helgen förövrigt.
Annars är livet segt, grannarna är galna och jag försöker få
ihop idéskissen till projektarbetet. 
Jag vet vad jag vill göra.
Ska bara övertyga mig själv att jag klarar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback