Låt solen gå upp utan mig, jag stannar hemma.

Idag, jag vet inte.
Jag har suttit i skolan i otaliga timmar
och missat mitt och A's "sova efter första lektionen hål".
Lyssnade på Jan Björklund. Jag tycker inte om honom
har jag bestämt. Han är inte kul.
Vi fick åka hem tillslut.

Sen kom jag hem och gjorde tacospaj i en rasande fart.
Själva pajskalet vart sämst med pajen blev helt okej.
Det andra två slevade i sig och hävdade att de vart gott,
så jag antar att de vart okej.
Efter det bar de av med famnen full av avokado och en chokladkaka
i handen till A för att plugga matte. Idag gick de asbra.
Sedan blev de allmänt kollektivhäng innan jag drog hem.

Hemma har jag druckit te, sett 2½ men och ätit ännu mer
kakor med E och NL. Vi har frysen full och just nu är det
sista jag är sugen på kakor. Jag är sugen på morötterna
jag köpte på Maxi och kokta grönsaker. Vad fint.

Nu ska jag krypa i säng. Min huvud är trött och jag med.
Imorgon: Skolval. Yeye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback