Life is no Nintendo game

Idag har jag åkt alldelse för mycket buss, för länge med
för mycket människor. Jag har gått så fötterna värker.
Jag är torr i munnen och har snor i hela hjärnan.
Jag ser ut som nått katten släpat in. Om ens så lovande.
Till middag tog jag (med hjälp av NL och E) fem random burkar
utan ettiketer och slängde ihop till nån lustig gryta med pasta.
Det blev sjukt mycket över som jag får äta som rester den här veckan.

Nu har jag försökt skriva på projektplanen samtidigt som Ilona
skuttat runt och tyckt att vi ska göra annat.
Men snart ska vi ut och gå, även om jag är lagom peppad.
Ungefär som den här veckan. Hej livet liksom.

Kommentarer
Postat av: Adina

Lyckades ni lista ut vad allt var? blev det gått?

2010-09-22 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback