Please come now, I think I'm falling



jag hitta sååååå fina halsband och berlockarar,
jag kommer bli fattig, åh så fattig, typ direkt efter jag fått min lön.
Inte bara för de iofs, utan för de finns så mycket annat jag vill ha
också, åhå. Kära nån..


Det snurra mycket i huvudet just nu.
Idag slog jag på boxningssäcken bara för att
få tänka klart en stund. Bara för att få de ur mig.
Imorgon ska jag nog ut och springa.
Jag behöver verkligen få tappa huvudet på
lite tankar och annat.

Det var längesedan han gick för att äta.
Var är han? Vad gör han? Och varför hör han inte av sig?
Jag känner mig som 12 år igen. Usch.
Han sa ju "talk to you later" när är later? Jag tycker later är för typ
en timme sedan. Åh, typiskt.
Nä, nu går jag och gräver fram lite glass ur frysen och han
får verkligen höra av sig snart innan jag blir tokig(are).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback