Du har ögon som berusar en inatt

Gårdagen var väldigt händelselös. Dock så fipplade
världens finaste S på en ny blogg design till mig (tack) och
jag fick sitta bredvid och säga allt jag önskar.
Så de är på gång, det känns bra.
Sedan satt jag bara med mamma i solen lite och cyklade
med hundarna igenom skogen.

Gårkvällen spenderades tillsammans med storayster.
Var och pysslade på hos familjen Hjelte och åkte på besök.
En fin kväll.

Jag har bokat biljetter till södern.
Ilona och jag åker på fredagnatt och blir borta en halv evighet.
Samtidigt som det känns tungt att åka hemifrån, så
längtar jag så sjukt mycket. Den har gått 1 månad och
18 dagar sedan jag såg S sist. Det låter lite löjligt när jag säger
de, för de känns som fyra svåra år i min värld.
Men nu, snart, löser det sig också.

Nu ska jag gå och se om det finns någon mat och vänta
på att halva min familj ska komma hem från sina upptåg.
Woulli boulli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback