We're running right back

Idag när jag kom hem låg de ett litet paket och väntade
på mig på hallmattan. Det var trevligt.
Det var Cindys nya katthalsband som jag beställt.
Sedan gjordet jag kyckling och ris till middag.

Jag hade min första scoutkväll. Första kväll som nyingledare.
Jag har fått en grupp på 7 tappra barn.
Det är flamsiga, tramsiga, roliga, djupa och fruktansvärt mycket mer.
Dom häller vatten på sig själv och överallt och vi skrattar tills vi kiknar.
En liten pojke säger "Jag vill helst hålla handen med dig" och de bara
skriker "IGEN" när man lekt klart. Jag är helt såld.
Sedan åker jag, E och NL på äventyr till Ica Maxi.
Jag köper cola. Åh, så jag längtat efter läsk.

Imorgon är de torsdag och jag måste göra allting jag
skjutit upp. Känns lite stressigt och vemodigt, men de
blir nog bra tillslut i alla fall.
Imorgon kommer världens finaste S också. Längtar.

Nu ska jag packa ihop ett paket som ska skickas imorgon!
woulli boulli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback