Feels like my feet are glued to the ground

Igår var jag i Ersmark med två härliga grabbar,
käkade överdrivet mycket kakor, drack
coops päronsaft, blev sockerhög, kramade en blå gummi häst,
dansade runt i en röd tanthatt, skrattade så jag inte fick luft,
blev utnämnd till chef, pillade på en mac och skrek "AHHH, HJÄLP!"
med armarna ovanför hvuudet.
Sen hade vi också såklart ett seriöst möte och
planerade den typ bästa helgen ever.

Såhär ser min vecka ut btw, för er
som jag inte redan skyrtit om hur fin den är:


Måndag: 18.30 Möte i Ersmark
Tisdag: 19.00 Möte i Vännäs
Onsdag: 18.30 Scout, Hedlundakyrkan
Torsdag: 18.30 Möte i Vännäs
Fredag: 18.30 Årsmöte i Hedlunda
Lördag: 08.00 DU-möte i Skellefteå,
18.00 SMU årsmöte Kvarnåsen
Söndag: 13.00 Årsmöte i Kvarnåsen

Lovley. Bah älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback