And I think back, you were the one to pull me through

Jag har jobbat och slitit det här två dagarna.
Och inte kunnat sova på nätterna, vilket resulterade
i det jobbigaste morgnarna ever.
Legat och vridigt mig, stirrat i taket och grubblat.
Nä, tacka vet jag att snooza i två timmar och sen legat
kvar lite till bara för att. Tacka vet jag lov.

Men idag efter att jag äntligen blivit klar med
inventeringseländetsomfårmigattviljakräkas
(garanterar att om ni säger kärnrörsskalle eller o-ring
så kan jag rabbla ett artikelnummer alternativt svär över dumma människor)

så somnade jag lite i en säng på lagret.

Imorgon är de tillbaka till lägenheten och The Big City
en liten sväng innan de bär av tillbaka igen.
Nu; hambugare som lillebror slängt ihop. Ovanligt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback