you spin my head right round




Jag struntade i att sova igår.
Såg grannfejden istället med Ilona i sängen, myspys.

Resluterade i att min lärare trodde jag var drogad:

Jag kommer in i klassrummet och asgravar.

Lärare: Ina, hur är de?
Jag: ASBRA!!!
Lärare: Du verkar glad idag?
Jag: Yes, jag har sovit LIIIITE för lite.
Lärare: Okej, ja, jag har jobbat natt hela helgen,
så jag känner igen mig.

Jag inser att jag glömt mitt häfte och går ut, asgravar hela
vägen ut igenom dörren.
Lärare ser efter mig och vänder sig sen till klassen och säger:
Ja, man blir som drogad av att sova för lite.

Nu har jag just översatt ett helt annat häfte vi fick i franskan.
Är sjukt less.
Blev inte att göra mer franskaläxa eller röjja upp i köket.
Jag handlade julklappar och käkade pizza med
NL istället. Käkade glass i ett varmt och regningt december.
Jag skolkar väldigt mycket från allt jag borde just nu.
Nu funderar jag dock på att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback