Du kan få mig, hur lätt som helst.




Idag har varit en väldigt jobbig dag.
Men vi slapp engelskan och fick gå hem 14.40
så man ska kanske vara nöjd ändå.
Blev hem och duscha för att sedan göra franskaläxan.
Sen pizza med NL och käka glass till 2½ men.
När han gick till sitt korridorsmöte, blev de att göra samtalsanalysen.
Det var skit tråkigt ifall ni undrar och jag hoppas att jag får G.

Mina grannar fortsätter borrar och hamra i väggen,
hur många tavlor kan man sätta upp? allvarligt.
Jag är sjukt nyfiken att se vad dom egentlige sysslar med.

Nu ska jag ta ut kladdkakan ur ugnen och sen
borde jag krypa isäng. Tror de blir omelett till frrukost
för jag har 10 ägg som går ut imorgon! Sjukt.

Jag vill vara där du är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback