and it iches in my heart.

Hej världen. Sverige. Och alla ni andra.

Jag har varit astaggad på fredag hela dagen.
Vet inte om jag andats för mycket rengöringsmedel,
men jag har sjungit på Lady Gaga - Telephone högt hela
dagen och dansat runt. Till och med när jag fick veta att
sista rastkojan till Kiruna skulle vara klar typ nyss. Till och
med när mamma sa att vi skulle jobba över idag igen.
Sandra och jag delade dom sista chokladbollar, snackade
skit, innan pappa och jag bytte däck på bilen.
Påvägen hem dunkade pappa och jag Eminem, firade
fredagen med en påse husvagnar och fick en gubbe att
titta konstigt på oss samtidigt som vi skrattade.

Sen kom jag hem och allt kraschade typ. Slutade med att
stod och stekte köttfärs till tacos och grinade.
Skriver ett mail jag aldrig skickar. Tänker ut en mobilsvar
jag aldrig lämnar. Tänker på ett telefonsamtal som inte blir av.
Nu funderar jag på att gå i säng och vara en trevligare
och bättre människa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback