I don’t know if you’ve ever felt like that.

Idag har jag pillat ihop en header. Idag gjorde S designen
klar och slängde upp den. Nu känns de bra. Jag är inte 100%
nöjd med min header men den är helt okej. Med tanke på hur
ovänner photoshop och jag var en stund. Världens bästa S.

Utöver det har jag tagit ännu ett fult ID-kort till AM körkortet och
skickat in papperna. ID kort blir aldrig bra, tänkte jag när han tog
en bild och visade förväntas fullt, han i affären. "Den blir bra" svarade
jag och tänkte att vad spelar de för roll, ingen annan blir bättre. Jag ser
i alla fall inte helt tappad ut. Nästan okej. Jag ska bara lära mig sitta
som folk också.

Sen hade jag, mamma och pappa en egen utflykt, efter att vi titta på brädor.
Till macken. Med korv och glass. Jag har lagt högsta budet på en mobil, och
hoppas att jag får den. Jag och pappa lagade spagetti och köttfärsås till middag.
Nu är jag hemma efter en cykeltur till badstranden med Mamma, Ilona och Goldie.
8 km, allt som allt. Belöningen blev en påse Dragster. Sjukt najs.

Nu tror jag det är dags att krypa till sängs snart. Woulli boulli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback